Minden a 3. terhességem idején kezdődött. Amikor megtudtam, hogy ismét egy új élet fogant meg a pocakomban, az örömöm minden határt elsöpört az utamból. Annyira büszke voltam! Kifejezetten olyan ruhákat hordtam, hogy mindenki láthassa az egyre gömbölyödő pocakomat. Tudom, hogy fontos a vitaminok és ásványi anyagok bevitele különösen ebben az időszakban, ennek érdekében ami tőlem telt meg is tettem. De valahogy nem kívántam sem a zöldséget, sem pedig a gyümölcsöt. Sokkal inkább a szénhidrátokat és a tejtermékeket. Ez lett a "vesztem" !

Ekkor még csak időközönként jelentek meg aknék az arcomon, de mára  borzalmas lett :(.  Az arcomat, államat és a nyakamat elborítják a hatalmas piros gyulladt göbök. Mára ez nem csupán egészségügyi probléma lett számomra, hanem lelki is. Ilyenkor - már automatikusan- lehajtott fejjel közlekedek, hogy senki nem lássa mik éktelenkednek a fejemen :(

Rengeteg orvosnál jártam (belgyógyász, nőgyógyász, fogorvos, bőrgyógyász, stb..), de minden leletem negatív lett. Voltam vérvételen, pajzsmirigyvizsgálaton, vesevizsgálaton, stb..Kaptam egy Zoley nevezetű fogamzásgátlót, de nem sokat használt, mármint a bőröm csak kb.1-2 hónapig volt szép tőle. Ekkor úgy döntöttem, hogy kezembe veszem a problémám.

Elkezdtem bújni a netet és a fórumokat. Hát, ott elég sok hülyeséget lehet olvasgatni!!! Viszont a szakmai oldalakon kezdtem felvilágosodni. Alapos kutatás eredményeképp rájöttem, a problémám mélyebben gyökeredzik és ennek fényében a kiváltó okokat 7 részre osztanám:

  1. Krém állagú alapozók
  2. Bőrtisztítás- higiénia
  3. Étkezési szokások
  4. Gyomor-bél- emésztési problémák
  5. Hormonok
  6. Stressz
  7. Fogamzásgátlók

Ezek alapján kezdtem el tesztelni magam, mi lehet a kiváltó ok. Abba hagytam a fogamzásgátló szedését, hogy ezzel se zavarjam össze a szervezetem.  Nálam - egyenlőre úgy tűnik- 3., 4. és a 7-es pont a ludas.

DE,

megtaláltam rá a "gyógyszert"is........

folyt.köv.........

A bejegyzés trackback címe:

https://valasujelet-eletmodvaltassal.blog.hu/api/trackback/id/tr245164018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása